Polityka Zwrotów i Reklamacje – Szyk Butik

W Szyk Butik zależy nam na Twoim zadowoleniu. Jeżeli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań – możesz go zwrócić.

Termin zwrotu

Masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na poinformowanie nas o chęci zwrotu – bez podania przyczyny. Zwrot można wykonać zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

Warunki zwrotu

Zwrot zostanie przyjęty, jeśli:

Formularz zwrotu

Nie wymagamy konkretnego formularza – wystarczy dowolny druk lub odręczna notatka z następującymi informacjami:

Koszty i sposób zwrotu pieniędzy

Wymiana

Na ten moment nie prowadzimy klasycznej wymiany produktów. Jeżeli chcesz wymienić produkt – odeślij go zgodnie z powyższą procedurą, a w zamian możesz poprosić o bon na kolejne zakupy zamiast zwrotu środków.

Adres do zwrotu:

Sklep odzieżowy Szyk Anna Piórczyńska
ul: Koszalińska 21
77-200 Miastko
Polska

W razie pytań skontaktuj się z nami: kontakt@szyk-butik.pl

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Reklamacje można składać:
drogą mailową na adres: reklamacje@szyk-butik.pl

lub listownie na adres:
Sklep odzieżowy Szyk Anna Piórczyńska
ul. Koszalińska 21
77-200 Miastko
Polska

W zgłoszeniu prosimy podać:

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, produkt zostanie:

W razie pytań prosimy o kontakt: kontakt@szyk-butik.pl